OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky internetového obchodu www.nasekotle.cz se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou (Obchodním , Občanským zákoníkem) a obchodními zvyklostmi.

Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficialních distributorů pro ČR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce. Všechny zde uvedené ceny jsou včetně DPH a slevy.

Firma je plátcem DPH

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami provozovatele internetového obchodu www.nasekotle.cz. Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem. Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.

Storno objednávky

-storno objednávky ze strany kupujícího:

Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má provozovatel internetového obchodu nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

-storno objednávky ze strany prodávajícího:

Provozovatel internetového obchodu www.nasekotle.cz má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník vždy informován.

Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

Dodání zboží

Zboží, které je skladem bude standardně expedováno do 5 pracovních dnů. O termínu expedice zboží bude kupující obeznámen.

Platební podmínky

Zboží je možné uhradit při převzetí zboží nebo platbou předem na bankovní účet.

Reklamace

V případě, že se u dodaného zboží vyskytne závada, můžete se vždy obrátit na autorizovaný servis dané značky, nebo se můžete obrátit přímo na nás a my Vám rádi poradíme. Adresy a kontakty servisů najdete v záručním listě nebo případně na internetových stránkách výrobce.

Odpovědnost za vady zboží

Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat celistvost a stav zásilky. V případě viditelného poškození obalu zboží takovou zásilku nepřebírejte a sepište s pracovníkem přepravní služby nebo pošty protokol o poškození. My Vám samozřejmě neprodleně dodáme zboží nové. Převzetím zboží, tj. podpisem přepravního listu přechází odpovědnost za poškození zboží na Vás a nebude možnost zboží následně reklamovat. Z tohoto důvodu nejdříve než podepíšete přepravní list dopravci, řádně zkontrolujte nepoškozenost přepravního obalu a pak až teprve zboží převezměte. V případě nepřevzetí zboží z důvodu jeho poškození Vám neúčtujeme žádné náklady. Ostatní vady zboží jsou řešeny v rámci záruky záručním listem.

Ochrana osobních dat

Prodávající se zavazuje, že osobní údaje spotřebitele neposkytne třetí osobě. Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky (výjimkou je tel. číslo spotřebitele na etiketě přepravní služby, sloužící jako kontakt pro řidiče při nepřítomnosti spotřebitele v době závozu) a pro komunikaci se spotřebitelem.